Gin Smartwhat beauty is evil yet to cause
Messages : 360 Pseudo : witchling, clau. Multinick : that cop guy. Face + © : danielle campbell, © gallaghers Dollars : 185
secrets that I never want to know relationship(s): availability + language: fr/eng [sophia, kell, william, connor, kobe, lester]
| Sujet: (CHANGEMENT DE VERSION) Sam 29 Sep - 15:14 | |
| Comme le forum touchera demain à sa première semaine, nous aimerions savoir à quelle fréquence vous aimeriez que l'on change les versions/designs? Si jamais vous avez envie de donner des palettes, de faire des essais, sachez que nous sommes toutes très ouvertes à ses possibilités! |
|
Micah Eisley
Messages : 95 Pseudo : Mixsy-Cute Face + © : Bilson + luxreterna Dollars : 100
secrets that I never want to know relationship(s): availability + language:
| |
Abby Hynde
Messages : 224 Pseudo : rivendell, lucie. Face + © : vikander | av@vendelou ; sign@tumblr. Dollars : 0
secrets that I never want to know relationship(s): availability + language: available, fr [dean, you ?]
| Sujet: Re: (CHANGEMENT DE VERSION) Lun 1 Oct - 5:23 | |
| Trois semaines pour moi. |
|
Gin Smartwhat beauty is evil yet to cause
Messages : 360 Pseudo : witchling, clau. Multinick : that cop guy. Face + © : danielle campbell, © gallaghers Dollars : 185
secrets that I never want to know relationship(s): availability + language: fr/eng [sophia, kell, william, connor, kobe, lester]
| |
Abby Hynde
Messages : 224 Pseudo : rivendell, lucie. Face + © : vikander | av@vendelou ; sign@tumblr. Dollars : 0
secrets that I never want to know relationship(s): availability + language: available, fr [dean, you ?]
| Sujet: Re: (CHANGEMENT DE VERSION) Jeu 4 Oct - 16:15 | |
| J'ai mis 3 semaines mais si j'pouvais changer toutes les deux semaines, je le ferais. |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: (CHANGEMENT DE VERSION) | |
| |
|